Search This Blog

Thursday, October 14, 2010

בת הרב שרואה עולם



















שירה נולדה בירושלים כבתו של רב וכבר באולפנה בלטה ביופיה, באלגנטיות שלה וברצון למצות את החיים עד הטיפה האחרונה. את הרומנים סוערים עם שועי עולם היא המירה בסוויטה בהילטון, בזוגיות עם אספן אומנות אמיד ואמהות. 20 שנה אחרי שחבשו יחד את ספסלי האולפנה, פוגשת אותה גולדה ומצלמת

שירה (32), אמא לילדה בת 6


אלונה הייתה פעם דוגמנית באחת הסוכנויות הנחשבות בת"א. סדרה של משברים הביאו אותה אל הרחוב, בצד הכי פחות נוצץ של העיר. המציאות קשה והסמים מפילים אותה אבל בכל זאת, אלונה מנסה למצוא את הטוב שבחיים ולעשות מכל בגד שהיא לובשת חגיגה. לאה גולדה הולטרמן צילמה אותה והביאה את משנתה בנוגע לזנות ולחיים בכלל

את שירה, בת של רב למשפחה גדולה, פגשתי בגיל 13, באולפנה החרדית שבה למדנו יחד. היא היתה מאותם אנשים שאפשר היה להרגיש שהעתיד טומן עבורם בחובו הרפתקאות ושינויים גדולים וקיצוניים.

באולפנה, למרות שכולן מנסות לשמור על צניעות אחידה, היא בלטה באופן ברור. שירה תמיד היתה מוסיפה פריט אופנה ובלי קשר, יופייה קרן למרחוק. היא היתה מאותן בנות שהתפתחו מוקדם ולפני כולן, והסקרנות תמיד הכניסה אותן לצרות שבזמנו היו מזכות בתואר הפדגוגי בעייתית. אבל אני חושבת ששירה היתה בעייתית בעיקר משום שבגיל 16 היא כבר הייתה מסובבת ראשים, אפילו אם וכאשר בכלל לא התכוונה.

לפני שנתיים, קיבלתי משימה ממגזין מקומי, לפגוש את חברתו הסודית של מיליונר, אספן אומנות מקומי. לפתע, שירה נכנסה לחדר. מיד זיהיתי אותה, למרות שהשתנתה. בעבור שתינו, חרדיות לשעבר החיות במציאות שונה לחלוטין מזו שבה גדלנו, היה זה אחד מאותם מפגשים סוגרי מעגל. היא כבר הספיקה להסתובב בכל העולם, להפוך לאמא, לקנות בית, ולנהל רומן עם כמה סלבריטאים בארצות הברית, אבל נשארה עם אותו ניצוץ חולמני בעיניים.

"אני מגיעה ממשפחה חרדית אמיתית, שהרוחניות בה מאד חשובה. הערכתי את זה, אבל אורח החיים הזה לא התאים לי ובשלב מסוים חזרתי בשאלה. אחרי החזרה, הסתובבתי הרבה בעולם. פגשתי הרבה אנשים מפורסמים ובכלל - ראיתי וחוויתי הרבה. כיום אני מבלה את זמני בין ישראל לחו"ל. אני נהנית לראות מקומות חדשים, אבל גם חשוב לי לדאוג למשפחה שלי ולבת שלי".

שירה: "אני אוהבת להתלבש. אני מרשה לעצמי לקנות את המותגים הכי טובים, ויש לי עשרות זוגות נעליים. את חלק מהבגדים לבשתי רק פעם אחת, גם אם קניתי אותם במחירים שערורייתיים. אני מרגישה שבגדים מחמיאים לי ותמיד רעבה לעוד. עם כמה שאני יודעת ליהנות מבגד יקר ויפה, אני יכולה באותה מידה לשכוח מכל חפצי הנוי האלה, כי בסופו של דבר רק הנשמה, הלב והאהבה חשובים לי באמת".

שירה: "היופי שלי חשוב לי. אני מתקשרת עם עצמי ועם העולם דרכו. אני מרגישה שזאת מתנה שקיבלתי מאלוהים ואני שומרת עליה. מבחינתי לא גילו אותי בזמן לדוגמנות, אבל גם היום יש לי פוטנציאל אדיר. אני מאוד שלמה עם עצמי והייתי שמחה אם פעם אחת מישהו בארץ היה מרים את הכפפה ולוקח לדגמן גם נשים שהן לא בעלות יופי קונבנציונלי. למה לא פעלתי בכיוון בעצמי? בזמנו וגם היום חשוב לי להשקיע בילדה שלי, לתת לה אהבה וחום. זה לוקח זמן ואנרגיה שאני לא מפנה ולא הפניתי לכיוונים האלה.
אני בטוחה שלאנשים יהיה מה לומר על הצילומים ועל אורח חיי, אבל לא אכפת לי. אני מודה לאל על כל הטוב שנפל בחלקי".

2 comments:

  1. Hope she finds the right path to judaism

    ReplyDelete
  2. ילדה טובה בת של הרב... התפוח לא נפל רחוק מהעץ

    ReplyDelete