Search This Blog

Thursday, July 20, 2017

סיוט באוטובוס: "הוא נגע בי, תקף אותי מינית!"

דנה וקסלר, צלמת מתל אביב, פרסמה ברשת מקרה שאירע לה אתמול (רביעי) במהלך נסיעה באוטובוס, וגרמה לסערה גדולה ברשת החברתית. לטענת וקסלר, היא הותקפה מינית בזמן שעלתה לאוטובוס וכדי למנוע מנשים נוספות לעבור את החוויה המשפילה שעמה התמודדה היא צילמה את האדם שהטריד אותה, ופרסמה את תמונתו בפייסבוק. 



הפוסט של וקסלר הפך בן רגע לוויראלי, וזכה לאלפי שיתופים ולייקים. מאות גולשים הגיבו עליו וכתבו תגובות נזעמות. 

"אני חייבת לספר מה קרה לי עכשיו. קודם כל, בשביל שזה לא יקרה לעוד בנות ודבר שני בשביל להוציא את זה החוצה", כתבה וקסלר בתחילת הפוסט שלה והוסיפה: "עליתי על קו 172 (בתוך תל אביב) והייתי בתכתובת אסמס אינטנסיבית וסוערת שקשורה בעבודה שלי, ולקחה את מירב תשומת הלב שלי (מהאוטובוס עצמו ומהאנשים סביב)". 

בהמשך הפוסט שלה חשפה הצעירה את הרגע הנורא שעברה במהלך הנסיעה: "היה צפוף מאוד, ועמדתי כמו שהרבה פעמים קורה בעיר. ברגע שסיימתי לכתוב את ההודעה פתאום ראיתי שיש יד של גבר מתחת לשמלה שלי ומעל התחתונים שלי על איבר המין שלי. הגבר הזה שבתמונה לא התבלבל ולא נגע בי במקרה, ולא בטעות אלא עשה מעשה פיזי בתנועות של אוננות על איבר המין שלי ללא ידיעתי, ובוודאי ללא רשותי, הוא תקף אותי מינית! 

"ברגע שהבחנתי במתרחש התחלתי לצעוק באוטובוס, ולצרוח עליו ולהסביר לכולם מה קרה. צילמתי אותו והנה הוא לפניכן, כדי לנסות ולמנוע מקרים דומים. חשוב לציין שאני בחורה בשנות השלושים לחיי אבל נראית מאוד מאוד צעירה לגילי, ואין לי ספק שהוא חשב שאני נערה - עוד עובדה שמכעיסה ומקוממת אותי מאוד". 

וקסלר סיפרה גם על תחושותיה הקשות לאחר המקרה: "באוטובוס האנשים החלו לצעוק עליו שהוא צריך להתבייש בעצמו, ואני התחלתי לבכות. ברגע שהאוטובוס עצר הוא ברח החוצה. תקראו את המילים האלה, תזכרו את הפנים שלו, ואל תתביישו להגיב אם תפגשו בו. אני אצל חברה ומרגישה בסדר, מכאן אני הולכת למשטרה לתת עדות". 

חלק מגולשים שהגיבו על גבי הפוסט של וקסלר טענו כי הם מזהים את האדם שצילמה. ראיתי אותו פעם עושה את זה ליד מישהי (לא נגע בה) בתחנת אוטובוס עזריאלי. חייבים עם התמונה הזו לתפוס אותו", כתבה העוקבת סימה והגולשת שירה הוסיפה: "קרה לי גם על קו של דן בתל אביב, לפני שנה בערך! לא זוכרת אם זה הבן אדם, אבל גם מבוגר שישב לידי באוטובוס ותוך כדי שאני מתכתבת בנייד הניח את היד שלו על הרגל שלי. הערתי לו שאני מרגישה שהוא מטריד אותי ושיסלק את היד ממני, והוא פשוט ברח מהאוטובוס".

No comments:

Post a Comment